Media społecznościowe

Social Media – Media społecznościowe

Media Społecznościowe – Social media jest to zespół narzędzi, który pozwala tworzyć interakcję pomiędzy firmą a klientami w internecie. Social Media to ogromna szansa również dla Twojego biznesu.

 

Najbardziej rozpoznawalne portale społecznościowe to Facebook, Twitter, Google+, YouTube, Instagram, NK. Zdecydowanym liderem jest Facebook, który powstał w roku 2004 jako komunikator dla uczniów by w roku 2014 osiągnąć ponad 1 miliard użytkowników na całym świecie. W Polsce obecnie zarejestrowanych jest ok. 14 milionów posiadaczy kont, rocznie przybywa ok. 1 miliona nowych odbiorców.

 

Najliczniejsza grupa osób korzystająca z Social Mediów jest w obecnie wieku 25-35 lat natomiast największy przyrost odnotowuje się w przedziale wiekowym 40 – 50 lat. A zatem są to ludzie w wieku produkcyjnym, aktywni zawodowo, zarabiający i posiadający największe zdolności nabywcze.

 

Portale społecznościowe prowadzone są dla wszystkich wiodących marek na świecie, wiele aplikacji w tym Professional Service pozwala znaleźć opinię i ocenić lokalną firmę oraz podaje link do strony firmy.

 

Z badań przeprowadzonych w 2014 wynika że social media powodowały ponad 30% ruchów na stronach www, porównując to z rokiem poprzednim to wzrost o ok. 60%. Portale społecznościowe dają unikatową spersonalizowaną możliwość bezpośredniej komunikacji z klientami/konsumentami.

 

Nasze doświadczenia i umiejętności pozwolą twojej firmie dotrzeć do tysięcy docelowych osób z dedykowaną unikatową oferta.

 

Pokażemy twoje produkty i usługi w wielu innych mediach, skomunikujemy Cie z najbardziej rozpoznawalnymi blogerami w kraju, zyskasz rozpoznawalność i zarobisz w sieci.

 

Zadziwimy cię ceną i efektami.

Najczęściej zadawane pytanie

Czy lepiej mieć stroną czy portal społecznościowy?
Koniecznie jedno i drugie, gdyż razem tworzą kompleksowy wizerunek w sieci i doskonale się uzupełniają. Nie da się zastąpić strony www funpagem i odwrotnie.

 

Strona internetowa przedstawia pełen obraz Naszej firmy, ludzi oraz katalog produktów i usług, możemy ją zmieniać i modyfikować, aby zachować aktualność oferty.
W mediach społecznościowych promujemy swój wizerunek.

 

W jakim momencie należy pomyśleć o budowie bądź przebudowie własnej strony i social media?

 

Tu sam odpowiedz sobie na pytania:

 

Czy moja branża i konkurencja posiadają własne strony www i profile społecznościowy?
Czy ja i moi pracownicy (marketing i sprzedaż) jesteśmy zadowoleni z naszego wizerunku w sieci?
Jak moja strona, mój profil firmowy czy też funpage wypada w porównaniu z konkurencyjnymi firmami?

Kiedy warto pomyśleć o przebudowie własnej strony?

Z najnowszych badań rynkowych wynika że firmy – liderzy rynku zmieniają zupełnie własne strony co 3-4 lata w zależności od specyfiki i branży w której działają. Głównym powodem jest technologia i mobilność. Strony starsze niż 4-5 lat nie działają wcale lub otwierają się nieprawidłowo na urządzeniach mobilnych. Mobilne odwiedziny stron internetowych - wizyty ze smartfonów stanowią w Polsce już ponad 40%. Z roku na rok procent jest coraz większy.

 

Posiadanie wersji mobilnej własnej strony www to nie tyle luksus, co obowiązek. Kolejnym powodem zmiany strony jest rozszerzenie profilu przedsiębiorstwa, wprowadzenie nowych produktów i chęć odświeżenia wizerunku firmy zgodnie z nowymi trendami.

 

Wszystkie te czynniki mają jeden cel nadrzędny - przyciągnięcie uwagi nowych klientów i wyróżnienie się na tle swojej branży oraz bezpośredniej konkurencji.